מתקשרת המשאבי אנוש שואלת שאלות ומפרטת על החברה, אז נותנים מבחן בית ואז קובעים לך שיחה של שעתיים עם המנהל/ת שכוללת שיחה אישית ומעבר על המבחן ואז קובעים לך שיחה עם ההנהלה הבכירה ששואלת אותך בצורה מאוד לא נעימה להרגשתי ופולשנית, לאחר מכן יש הסבר על תנאי השכר- שבגדול זה שכר רעב עם אופציה להרוויח יותר רק אם תעשה הרבה שעות נוספות ותתחייב להישאר בחברה לאורך זמן ומנסים להציג את זה כיאלו זה פרס שהם מחלקים לך.
שאלות מתוך הראיון
בראיון אצל המנכל מנסה לתחקר אותך בטענה שבחברה זה משפחה והוא רוצה להכיר מי שנכנס למשפחה שלו, וואלה, וזה לא עניינו חצי הדברים שהוא שאל לדעתי והוא מנצל את העובדה שאין לך ניסיון ואתה רוצה להתקבל,הוא נתן וויב לא טוב להרגשתי האישית. אבל המנהל/ת צוות דווקא הייתה נחמדה ושאלה שאלות לגיטימיות, כמו איך אתה מגיב אם לקוח לא מרוצה, או האם עבדת בצוות ואיך היה לך לעבוד בצוות, וגם היא נתנה פידבק טוב למבחן בית, כמו מה יש לתקן,
איך אני נגשת לפרויקט, איך אני אוספת מידע ונתונים, איך אני מתחילה בעיבוד נתונים, מה השלבים הבאים, איך אני מציגה ממצאים לצוות ולהנהלה
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אוגוסט 2022
משתמשת בנתונים שקיימים כבר בחברה: על המתחרים, על השוק, על המשתמשים (אם קיים מוצר), מחפשת בכל מקור מידע שיכולה, כדי להשלים מידע (אינטרנט בעיקר, אפליקציות, מחקרים בתחום, קבוצות ברשתות חברתיות, כתבות וסקירות מקצועיות ועוד ועוד), מקבצת נתונים לקבוצות על פי הממצאים. במקביל נפגשת, עד כמה שניתן, עם משתמשים, לראיונות, מעבירה שאלונים ואם צריך, מבצע גם תצפיות. מתחילה ליצור פרסונות ותסריטים ואותם מפרקת לפיצ'רים שנראה שיכיל המוצר